مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 14:102021-02-10فرهنگي

«منطقه پایانی» در جشنواره فیلم برلین


فیلم «منطقه پایانی» به عنوان نماینده سینمای ایران به بخش «Encounters» هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین دعوت شد.

- جی پلاس؛ فیلم منطقه پایانی به کارگردانی مشترک بردیا یادگاری و احسان میرحسینی، به عنوان محصول مشترک سینمای ایران و آلمان، اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی Encounnters جشنواره فیلم برلین تجربه خواهند کرد.

ایسنا نوشت: بخش رقابتی Encounters جشنواره برلین از دوره گذشته جشنواره در سال 2020 آغاز به کار کرد و هدف از آن حمایت از صداهای جدید در سینما و دادن فضای بیشتر به آثار مستند و داستانی متنوع است و امسال میزبان 12 فیلم از 16 کشور جهان است.

هیات داوران ویژه و سه نفره Encounters ، برندگان این بخش شامل بهترین فیلم، کارگردان و برنده جایزه ویژه هیات داوران را انتخاب خواهند و برندگان این بخش در مرحله نخست جشنواره برلین 2021 در ماه مارس معرفی خواهد شد.

فیلم منطقه پایانی که اولین ساخته بلند بردیا یادگاری و احسان میرحسینی است، با آثار از کشورهای آلمان، مصر، کانادا، سوییس، یونان، فرانسه، مصر و .

رقابت خواهد کرد.

هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین امسال طی دو مرحله برگزار خواهد شد و اول تا پنجم مارس (11 تا 15 اسفند) و به صورت مجازی میزبان رویدادهای مرتبط با صنعت سینما خواهد بود و یک نسخه ویژه جشنواره نیز از 9 تا 20 ژوئن (9 تا 19 خرداد) با نمایش آثار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«منطقه پایانی» در جشنواره فیلم برلین

«منطقه پایانی» در جشنواره فیلم برلین