مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 14:402021-02-10ورزشي

کیفیت زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا بسیار پایین است


ورزشی شهرداری آستارا از کیفیت پایین زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت این شهر به شدت انتقاد و گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی کارگر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین عملیات مراقب از زمین چمن مصنوعی، شانه زنی است، اظهار کرد: سطح چمن مصنوعی باید به طور منظم و با توجه به توصیه های تولید کننده چمن شانه زده شود و تعداد دفعات شانه زنی به میزان استفاده از چمن مرتبط است و هر چه از چمن بیشتر استفاده شود باید بیشتر شانه زده شود.

وی ادامه داد: متأسفانه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا از زمان نصب چمن که حدود یک و نیم سال از آن می گذرد، تاکنون یک بار هم شانه نخورده و کیفیت خود را از دست داده است.

مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا افزود: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا نیاز اساسی به شانه زدن دارد و از مسئولان ذیربط در حوزه ورزش تقاضا داریم نسبت به عملیات شانه زنی این زمین چمن پرکار در شهر آستارا اقدامات لازم را انجام دهند.

کارگر از مصدومیت آرش افشین بازیکن مطرح تیم فوتبال شهرداری آستارا خبر داد و گفت: روزانه 7 الی 10 بازیکن تیم فوتبال شهرداری آستارا کار فیزیوتراپی انجام می دهند و بیش از 80 درصد از مصدومیت های تیم فوتبال شهرداری آستارا از تمرین در زمین چمن بی کیفیت فعلی ورزشگاه وحدت آستارا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا بسیار پایین است

کیفیت زمین چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا بسیار پایین است