مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 16:352021-02-10حوادث

کشف 2 محموله قاچاق میلیاردی در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف دو محموله قاچاق میلیاردی در زنجان و خدابنده خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده در این پرونده ها به مراجع قضایی معرفی شدند.

- ایرج خانی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا انواع کالاهای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در خدابنده کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: این محموله توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو 405 و یک دستگاه سمند مشکوک و کشف شد.

وی افزود: پس از بازرسی مأموران در بازرسی از این خودروها 276 متر پارچه و سه دستگاه تلویزیون سامسونگ 50 اینچ قاچاق را کشف کرده و دو متهم در این زمینه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

خانی پور همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف 16 فقره انواع سرقت در خدابنده خبر داد و گفت: همچنین در این شهرستان 11 سارق و سه مالخر نیز دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با همکاری مقام قضایی با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و اجتماعی، پاسخگویی به مطالبات مردمی و پیشگیری از سرقت خرد و کلان در شهرستان خدابنده اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 محموله قاچاق میلیاردی در زنجان

کشف 2 محموله قاچاق میلیاردی در زنجان