مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 02:502021-02-10سياسي

کمک به ساخت منازل محرومین توسط جوان معلول روستایی در مه ولات


جوان معلول روستایی در مه ولات علاوه بر اردوهای جهادی، به ساخت منازل محرومین نیز کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اقدامات جهادی سن و سال نمی شناسد، روز و شب معنا ندارد، مهم این است که بتوان از این اقدامات نتیجه خوبی کسب کرد، در این راستا، با مهدی خسروی جوان 27 ساله معلول و اهل روستای عبدل آباد مه ولات گفت و گویی انجام داده ایم، زیرا او در برنامه ریزی برای برگزاری اردوهای جهادی و کمک به ساخت منازل محرومین فعالیت دارد.

تن آدمی شریف است به جان آدمیت مهدی خسروی با اشاره به این بیت شعر مبنی بر تن آدمی شریف است به جان آدمیت/ نه همین لباس زیباست نشان آدمیت ، شرافت و بزرگی انسان ها به خلق و خو و نفس آدمی بر می گردد، بنابراین، من باید خود واقعی ام را که فراتر از این جسم مفلوک است به دیگران بشناسانم.

این فعال جهادی متذکر شد: بعد از این ماجرا جواب همه بی مهری هایی که از خوی بچگانه آن ها سر می زد را با محبت و لطافت پاسخ دادم و این آغاز اجتماعی شدن من بود.

عهد کردم به افراد آسیب دیده کمک کنم خسروی ادامه داد: دوران تحصیلات دانشگاه را با مدرک لیسانس در رشته ادبیات پشت سر گذاشتم، پس از آن با خودم عهد کردم که اگر به جایی رسیدم و سمتی داشتم به انسان هایی که از لحاظ مالی ضعیف هستند، کمک کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به ساخت منازل محرومین توسط جوان معلول روستایی در مه ولات

کمک به ساخت منازل محرومین توسط جوان معلول روستایی در مه ولات