مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 03:552021-02-11سياسي

فعالیت 700 گروه جهادی ویژه محرومیت زدایی در مازندران


معاون عملیات سپاه کربلا از فعالیت 700 گروه جهادی و بیش از 150 هزار بسیجی در دهه فجر برای حوزه سازندگی و محرومیت زدایی در قلب رزمایش الی بیت المقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین علیزاده چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران به آخرین اقدامات امنیت آفرین و خدمت های مومنانه بسیج و سپاه کربلا در قالب رزمایش الی بیت المقدس 10 در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت و از شرکت 500 هزار بسیجی در این رزمایش خبر داد و گفت: در حوزه امنیت 350 هزار نفر از بسیجیان در فراخوان های دسته های رزمی، شامگاه یاد یاران، گشت های رضویون، و همچنین خودمحافظتی ادارات و دستگاه های دولتی مشارکت داشتند.

معاون عملیات سپاه کربلا از فعالیت 700 گروه جهادی در دهه فجر خبر داد و افزود: بیش از 150 هزار بسیجی هم در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی در دهه فجر فعالیت داشتند.

سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس دهه فجر سپاه کربلا در ادامه به توزیع 35 هزار بسته معیشتی در ایام الله دهه فجر بین خانواده های نیازمند هم اشاره کرد و گفت: 16 هزار تبلت دانش آموزی هم به خانواده های معسر اهدا شد.

معاون عملیات سپاه کربلا در ادامه به تأمین کمک جهیزیه برای 135 خانواده هم خبر داد و اضافه کرد: 400 هزار ماسک هم در تورهای ایست و بازرسی بین مردم توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 700 گروه جهادی ویژه محرومیت زدایی در مازندران

فعالیت 700 گروه جهادی ویژه محرومیت زدایی در مازندران