مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-11اقتصادي

فرسایش بادی سالانه 30 میلیارد ریال به مه ولات خسارت وارد می کند


رییس اداره بیان زدایی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه پروژه های بیابان زدایی باعث تغذیه سفره های زیرزمینی، تقویت پوشش گیاهی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مه ولات همزمان با گرامیداشت دهه فجر، پروژه های بیابان زدایی در شهرستان مه ولات با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی و با حضور رییس اداره بیابان زدایی اداره کل منابع طبیعی و آبخیرداری خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

رییس اداره بیابان زدایی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی در حاشیه بازدید از محل کانون فرسایش بادی منطقه نوبهار مه ولات اظهار کرد: اجرای پروژه های بیابان زدایی باعث تثبیت شن های روان، مهار ریزگرد ها و مهار روان آب ها می شود.

محمود زنگنه با اشاره به اینکه تقویت پوشش گیاهی منطقه، حفاظت از تاسیسات، اراضی کشاورزی و راه های مواصلاتی از جمله مزایای پروژه های بیابان زدایی است، از مزایای مهم این پروژه ها را جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: کانون فرسایش بادی شهرستان مه ولات سالانه 30 میلیارد ریال به زیرساخت ها و تاسیسات خسارت وارد می کند و امیدواریم با انجام پروژه های بیابان زدایی در شهرستان از بروز خسارت بیشتر جلوگیری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسایش بادی سالانه 30 میلیارد ریال به مه ولات خسارت وارد می کند

فرسایش بادی سالانه 30 میلیارد ریال به مه ولات خسارت وارد می کند