مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-11ورزشي

مصاف فردوس قم با اهورا بهبهان / جنگ بقا و صعود


تیم فوتسال فردوس قم در دیداری حساس از مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر فوتسال بزرگسالان باشگاه های کشور امروز به مصاف اهورا بهبهان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته سوم از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال ایران عصر امروز برگزار می شود و فوتسالیست های تیم فردوس قم در دیداری فوق العاده حساس از گروه نخست ساعت 15 برابر تیم فوتسال بهبهان ببرد تا موقعیت خود را در جدول بهتر از قبل کند، زیرا تیم هفت امتیازی شهید منصوری قرچک و تیم 6 امتیازی شهروند ساری در رده های ششم و هفتم این گروه کاملا نماینده فوتسال قم را تهدید می کنند و از قضا قمی ها دو بازی با این دو رقیب دارند.

در لیست گلزنان باشگاه فردوس قم تا پایان هفته نهم لیگ برتر فوتسال روح الله ایثار با هشت گل در صدر است، وحید ندری سه گل زده، سیدحسین رضوی و شهاب بشری دوست دو گله هستند و علی میکاییلی، محمدمهدی کبیری، امیرحسین زینلی، ناصر اطمینان و مجتبی نعمتی نیز هر کدام یک گل زده اند.

در بین پاسورهای باشگاه فردوس قم تا پایان هفته نهم، روح الله ایثاری با چهار پاس گل بهترین عملکرد را داشته، محمدمهدی کبیری دو پاس گل داده، و ناصر اطمینان، سعید قاسمی ، مهدی فتحی، سیدحسین رضوی به همراه شهاب بشری دوست هر کدام یک بار پاس گل داده اند و برای تیم خود موثر بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف فردوس قم با اهورا بهبهان / جنگ بقا و صعود

مصاف فردوس قم با اهورا بهبهان / جنگ بقا و صعود