مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 06:252021-02-11پزشكي

واکسیناسیون کرونا از هفته آینده در خراسان جنوبی آغاز می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: امروز یا فردا واکسن کرونا را تحویل می گیریم و از شنبه واکسیناسیون رسماً در استان آغاز می شود.

- محمد دهقانی فیروز آبادی در گفت و گو با مهر با اشاره به وضعیت از طریق دورهمی های خانوادگی بوده است.

وی خواستار استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی مداوم دستگاه ها شد و گفت: امید است با انجام واکسیناسیون به شرایط ایمنی مطلوبی برسیم.

دهقانی فیروز آبادی بیان کرد: امروز یا فردا واکسن ها را تحویل می گیریم و از شنبه واکسیناسیون رسماً در خراسان جنوبی آغاز می شود.

وی با اشاره به خدمات انقلاب در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: در حال حاضر 14 بیمارستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و سه بیمارستان مربوط به نهادهای عمومی غیر دولتی در استان فعال است.

دهقانی فیروز آبادی با بیان اینکه در این بیمارستان ها بیش از هزار و 600 تخت بستری موجود است، اظهار کرد: همچنین در این بیمارستان ها 209 تخت ویژه در بیمارستان ها فعال است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: در استان به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت، 13 تخت آی سی یو وجود دارد که مرهون خدمات انقلاب است.

وی از افزایش تخت های آی سی یو در شهرستان ها خبر داد و گفت: در حال حاضر 209 پزشک عمومی، 300 متخصص در رشته های مختلف پزشکی و 15 فوق تخصص در مرکز استان ارائه خدمت می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کرونا از هفته آینده در خراسان جنوبی آغاز می شود

واکسیناسیون کرونا از هفته آینده در خراسان جنوبی آغاز می شود