مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-11سياسي

نقشه راه استان زنجان باید به درستی ریل گذاری شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: نقشه راه استان زنجان باید به درستی ریل گذاری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در محل استانداری زنجان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: مردم ایران و به ویژه استان زنجان با حضور پرشور خود در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن امسال، حماسه دیگری را در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رقم زدند.

وی با یادآوری اینکهجمهوری اسلامی ایران توانسته است باوجود همه مشکلات پیش رو، در حوزه های مختلف به ویژه رونق تولید عملکرد قابل توجهی داشته باشد، افزود: همه تلاش ها در شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم، منتج به این شده است که گام های خوبی در زمینه تکمیل زنجیره تولید برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید بر اینکه امروز در شرایطی قرار داریم که باید نسبت به ریل گذاری نقشه راه استان، گام های عملی برداشته شود، تصریح کرد: وضعیت اشتغال روزمره حاکی از آن است که در این زمینه چندان موفق عمل نکرده و چشم انداز در این خصوص کمی کمرنگ بوده است.

خاتمی با بیان اینکه امروز همه باید برای رونق تولید تلاش مضاعفی داشته باشیم، ادامه داد: اگر قرار است نقشه راه استان ریل گذاری شود که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه استان زنجان باید به درستی ریل گذاری شود

نقشه راه استان زنجان باید به درستی ریل گذاری شود