مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-11فرهنگي

تابلوی مغشوش و سیاه جشنواره فجر از جامعه ایران/ «خودکشی» تابوشکنی فیلم های امسال!


تابلویی که از جامعه معاصر در ویترین جشنواره سی و نهم فجر شاهد هستیم به شدت مغشوش با رنگ های تیره و بک گراندی سیاه است که در این تابلو آدم هایی مغموم در خانه های قوطی کبریتی زندگی می کنند و هیچ کورسویی از امید در این تابلو به چشم نمی خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، جشنواره سی و نهم فیلم فجر در حالی به کار خود پایان داد که با حواشی مختلفی روبرو بود.

درباره این حواشی و همچنین برایند کلی فیلم ها با شهرام خرازی ها منتقد و نویسنده سینما گفت و گو کردیم.

  **شکستن تابوی رابطه مذموم زنان متاهل با مردان وی درباره فیلم های جشنواره سی و نهم فیلم فجر و نوع گرایش آثار در جشنواره در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: یکی از گرایش هایی که در فیلم های جشنواره امسال مشهود بود، برقراری رابطه بین مرد و زن متاهل بود اگر در سالهای گذشته در سینمای ایران رابطه بین مرد با زن متاهل یک رابطه مساله برانگیز بود و سانسور می شد امسال به این مساله به راحتی پرداخته شده بود.

در چند فیلم به وضوح مشخص بود، مرزها در این حوزه شکسته شده و به عنوان یک تم مشخص و اصلی به آن پرداخته شده بود گویی مجوز خاص برای این نوع آثار صادر شده و به نظر می رسد با این نوع آثار مجوز خاصی به  فیلمنامه نویس ها ارائه شده تا به روابط عاشقانه وعاطفی زنان متاهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلوی مغشوش و سیاه جشنواره فجر از جامعه ایران/ «خودکشی» تابوشکنی فیلم های امسال!

تابلوی مغشوش و سیاه جشنواره فجر از جامعه ایران/ «خودکشی» تابوشکنی فیلم های امسال!