مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-11سياسي

بانوان اردستانی وارد میدان انتخابات شوراهای شهر و روستا شوند


از بانوان توانمند که دلشان برای پیشرفت شهرستان اردستان می تپد تقاضامندیم با نامزدی در انتخابات شوراهای شهر و روستا به میدان بیایند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: از بانوان توانمند که دلشان برای پیشرفت شهرستان اردستان می تپد تقاضامندیم با نامزدی در انتخابات شوراهای شهر و روستا به میدان بیایند.

حمیدرضا تاملی صبح امروز (پنجشنبه-23 بهمن ماه) در مراسم تجلیل از بانوان کارمند شهرستان در فرمانداری اردستان اظهار کرد: نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی یک نقش طلایی بوده و کاملا مشخص است که بانوان در دوران انقلاب و دفاع مقدس فعال بودند.

وی با اشاره به فعالیت بانوان در بخش های مختلف جامعه گفت: به نظر می رسد تحول چشمگیری پس از انقلاب در بهره گیری از ظرفیت بانوان در عرصه های مختلف شاهد هستیم.

: فرماندار اردستان با بیان اینکه نقش بانوان در خانواده های شهرستان اردستان نقش هدایتگری است، ادامه داد: با توجه به اینکه جامعه اردستان مذهبی و سنتی است این امر تا اندازه زیادی در پررنگ نشدن نقش بانوان در جامعه موثر بوده است.

همچنین فضای سیاسی حاکم بر اردستان نیز در شکوفا نشدن توان و ظرفیت بانوان موثر بوده است.

تاملی افزود: متاسفانه فضای سنتی، مذهبی و سیاسی شهرستان اردستان اجازه نداده بانوان شهرستان خروجی های متناسب با پتانسیل های خود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان اردستانی وارد میدان انتخابات شوراهای شهر و روستا شوند

بانوان اردستانی وارد میدان انتخابات شوراهای شهر و روستا شوند