مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 07:302021-02-11اقتصادي

پرونده 3809 متقاضی مسکن ملی در لرستان تکمیل شد


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: در طرح اقدام ملی مسکن 10 هزار و 776 واحد مسکونی سهم لرستان است که تا به امروز پرونده سه هزار و 387 نفر از افراد متقاضی این طرح تکمیل شده است.

- وحید کرم الهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: مرحله اول ثبت و نام طرح ملی اقدام مسکن سال گذشته در لرستان آغاز شد و با توجه به میزان زمین موجود در استان افراد واجد شرایط شناسایی شدند.

وی بابیان اینکه مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن نیز در لرستان آغاز شد، افزود: در این مرحله 6 هزار و 809 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد پس از برسی پرونده آنان 591 نفر دارای شرایط کافی بهره مندی از واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن بودند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: در مرحله دوم برای اولین بار در شهرستان کوهدشت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن صورت گرفت.

  کرم الهی با اشاره به اینکه سهمیه لرستان در طرح اقدام ملی مسکن 10 هزار و و 776 واحد مسکونی است، تصریح کرد: تا به امروز سه هزار و 387 پرونده افراد متقاضی این طرح در لرستان تکمیل شده است که از این تعداد دو هزار و 468 پرونده مرتبط با شهرستان خرم آباد است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان های دلفان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 3809 متقاضی مسکن ملی در لرستان تکمیل شد

پرونده 3809 متقاضی مسکن ملی در لرستان تکمیل شد