مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-11سياسي

هزینه بیش از 3 میلیارد تومانی در موضوع کرونا از محل موقوفات


رییس اداره اوقاف شهرستان بیرجند گفت: 3 میلیارد و 918 میلیون تومان در موضوع کرونا از محل درآمد موقوفات هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام دادخدا خدایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای انقلاب اظهارکرد: یکی از دستاوردهای انقلاب مباحث قرآنی، مسابقات قرآنی در سطوح مختلف شهرستانی، منطقه ای، استانی و کشوری است.

رییس اداره اوقاف شهرستان بیرجند تبدیل بقاع به قطب فرهنگی را از دیگر دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و افزود: همچنین عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه نیز یکی از ثمرات و دستاوردهای انقلاب است.

خدایی به اجرای دقیق نیات واقفین اشاره و بیان کرد: در بحث اجرای دقیق و امینانه نیات واقفین قبل از انقلاب بسیاری از نیت ها اجرا نمی شده و اگر هم اجرا می شد یکی یا دو نیت از نیات اجرایی می شده است.

وی افزود: همچنین قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، موقوفات دارای سند مالکیت نبودند، اما به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر بسیاری از موقوفات سند دار شدند.

رییس اداره اوقاف شهرستان بیرجند از ثبت الکترونیکی تمامی اطلاعات موقوفات در سامانه جامع اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه خبردار و گفت: این سامانه ما را در اجرای نیات، ارائه اطلاعات و تعیین تکلیف موقوفات کمک می کند و در این راستا اقدام بسیار مهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه بیش از 3 میلیارد تومانی در موضوع کرونا از محل موقوفات

هزینه بیش از 3 میلیارد تومانی در موضوع کرونا از محل موقوفات