مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-11اقتصادي

نظارت بر کشتارگاه های طیور در پیشگیری از آنفلوآنزای پرندگان


مدیرکل دامپزشکی استان همدان با تأکید بر اینکه کشتارگاه های طیور در پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نقش مهمی دارند گفت: : رصد و تخلیه محموله ها در کشتارگاه و توزیع آن در بازار عرضه با نظارت مستقیم مسئول فنی کشتارگاه حائز اهمیت است.

- محمود رضا رسولی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه دامپزشکی در ی فوق حاد پرندگان دارند.

وی با تاکید به ضدعفونی خودروهای ورودی و خروجی به کشتارگاه ها و نیز رعایت ضوابط بهداشتی قرنطینه ای گفت: نظارت بهداشتی و قرنطینه ای توسط بازرسین دامپزشکی استان و شهرستان، مسئولین فنی و بهداشتی و ناظرین کشتارگاه های طیور  حائز اهمیت است.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان رعایت کامل ضوابط انتقال مرغ زنده از محل مرغداری تا کشتارگاه با گرفتن مجوز حمل بهداشتی توسط مرغدار و صدور آن برای خودروهای واجد شرایط را مهم دانست و افزود: رصد و تخلیه محموله ها در کشتارگاه و توزیع آن در بازار عرضه با نظارت مستقیم مسئول فنی کشتارگاه حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: حضور ناظران بهداشتی و شرعی دامپزشکی در کشتارگاه دام و طیور برای مردم اطمینان بخش است و این افراد باید با قاطعیت سعی در اجرای دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیرانه دامپزشکی به منظور تولید محصولاتی سالم برای مصرف کنندگان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر کشتارگاه های طیور در پیشگیری از آنفلوآنزای پرندگان

نظارت بر کشتارگاه های طیور در پیشگیری از آنفلوآنزای پرندگان