مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-11سياسي

روایت یک کودک آزاری در نیشابور


خانواده کودک به دلیل وجود رابطه خانوادگی با کودک آزار اعلام رضایت کرده اند اما باید این حکم از جنبه عمومی مورد بررسی قرار گرفته و حکم برای این پرونده صادر شود.

- ایسنا/خراسان رضوی خانواده کودک به دلیل وجود رابطه خانوادگی با کودک آزار اعلام رضایت کرده اند اما باید این حکم از جنبه عمومی مورد بررسی قرار گرفته و حکم برای این پرونده صادر شود.

پدیده کودک آزاری، پدیده ای است که متاسفانه در همه نقاط جهان وجود دارد اما در سال های اخیر با توجه به گسترش فضای مجازی و تغییر رویکرد مردم و آشنایی با این گونه جرائم حساسیت مردم در صورت مواجهه با این موضوع افزایش پیدا کرده است.

کودک آزاری یکی از شایع ترین آسیب های اجتماعی است و از درجات خفیف شروع می شود و گاهی به ضرب و جرح و فوت کودک می انجامد اما مهم ترین راه برای کاهش این امر آموزش کودکان و خانواده ها با حقوق کودک است.

روز گذشته کلیپی با موضوع کودک آزاری در نیشابور در فضای مجازی منتشر شد و ساعاتی پس از آن خبری مبنی بر دستگیری متهم منتشر شد.

علی صدر رییس بهزیستی نیشابور در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: از صبح روز گذشته 22 بهمن ماه فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که ساعت 17 همان روز با پیگیری یکی از خبرنگاران مستقر در شهرستان در جریان این کودک آزاری قرار گرفتیم و موضوع را بررسی کردیم، پس از هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک کودک آزاری در نیشابور

روایت یک کودک آزاری در نیشابور