مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-11اقتصادي

فعالیت نزدیک به 27 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی میاندوآب


نزدیک به 27 هزار بهره بردار شامل 50 درصد جمعیت این شهرستان در بخش کشاورزی فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دیانتی پیش از ظهر پنجشنبه در جریان دیدار با امام جمعه این شهرستان با اشاره به پتانسیل های شهرستان و اقدامات شاخص جهاد کشاورزی، افزود: میاندوآب یکی از قطب های مهم کشاورزی و دامپروری استان است که در تولید نهال، شیر، علوفه و زراعت چوب رتبه نخست استانی و در تولید محصولات زراعی و دامی رتبه دوم و در تولید محصولات باغی رتبه سوم استانی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: نزدیک به 27 هزار بهره بردار شامل بیش از 50 درصد جمعیت شهرستان به طور مستقیم و 70 درصد به صورت غیر مستقیم در بخش کشاورزی فعالیت می کنند و اشتغال و گردش مالی شهرستان وابسته به بخش کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب اضافه کرد: حتی فعالیت کارخانجات و صنایع شهرستان که بزرگترین آن کارخانه قند بوده وابسته به بخش کشاورزی است و مواد اولیه مورد نیاز این صنایع در بخش کشاورزی تولید می شود.

دیانتی با گلایه از پایین بودن اعتبارات تخصصی به بخش کشاورزی شهرستان در مقایسه با سایر بخش ها، اظهار کرد: به گفته مسئولین شاخص های توسعه بخش کشاورزی در شهرستان میاندوآب بالاست ولی این امر نتیجه بالا بودن سطح اعتبارات تخصصی به بخش کشاورزی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت نزدیک به 27 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی میاندوآب

فعالیت نزدیک به 27 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی میاندوآب