مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-11سياسي

بازدید قالیباف از بزرگترین واحد دامی استان تهران


رییس مجلس شورای اسلامی از بزرگترین واحد دامداری و دامپروری استان تهران واقع در پیشوا بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در ادامه سفر شهرستانی به دیار 15 خرداد از بزرگترین واحد دامداری و دامپروری مدرن صفاری بازدید کرد.

  شهریار صفاری بزرگترین تولیدکننده دام در شهرستان پیشوا در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در حال حاضر این واحد دامی دارای 6200 راس دام بوده که دو هزار رأس دام آن شیردوشی است.

وی گفت: این واحد دامی روزانه 80 تن شیر تولید که پس از تأمین نیاز داخلی دشت ورامین به واحدهای لبنی در استان تهران توزیع می شود.

این تولیدکننده افزود: این واحد دامی بزرگترین مرکز دامی و مدرن ترین واحد تولید دام در استان است که براساس معیارهای جهانی ساخته شده است.

صفاری در ادامه تأکید کرد: از دولت و مجلس می خواهیم در راستای حمایت از واحدهای دامی و تأمین نهاده ها فکر اساسی کنند چرا که بزرگترین مشکل دامداران تولید نهاده های دامی است.

علی عابدی رییس جهاد کشاورزی شهرستان پیشوا نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: شهرستان پیشوا قطب کشاورزی استان تهران است و در حال حاضر 1100 واحد تولید دامی در شهرستان فعال است که نزدیک به 250 تن شیر تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید قالیباف از بزرگترین واحد دامی استان تهران

بازدید قالیباف از بزرگترین واحد دامی استان تهران