مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-11ورزشي

بازیکن تیم بازارهای روز کوثر: 3 امتیاز بازی شیراز را می خواهیم


بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت : بازی سختی مقابل تیم ایمان شیراز داریم، تنها تمرکز ما بازی خوب مقابل این تیم و پیروزی در این بازی برای کسب 3 امتیاز حساس آن است.

- بازیکن تیم بازارهای روز کوثر: 3 امتیاز بازی شیراز را می خواهیم ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت : بازی سختی مقابل تیم ایمان شیراز داریم، تنها تمرکز ما بازی خوب مقابل این تیم و پیروزی در این بازی برای کسب 3 امتیاز حساس آن است.

محمدرضا رحمان نیا در گفت و گو با ایسنا، در خصوص وضعیت تمرینات بازارهای روز کوثر، اظهارکرد: شرایط بعد از بازی با تیم مس سونگون خوب بود، بازی خوبی مقابل مس انجام دادیم و اگر از موقعیت هایی که داشتیم استفاده می کردیم شاید می توانستیم پیروز میدان هم شویم و تنها می توانم بگویم تجربه بازیکنان مس به ما چربید و توانستند به پیروزی برسند.

وی افزود: بعد از بازی با مس دو جلسه ریکاوری داشتیم و بعد تمرینات منظم، سخت و پرفشاری را برای بازی مقابل ایمان شیراز سپری کردیم.

بازی نسبتا سختی مقابل این تیم داریم، چرا که انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار دارند و در خانه خود هم بازی می کنند، اما ما هم تمرینات خوب و منظمی را سپری کردیم و تیم ما شخصیت بسیار خوبی دارد و به دنبال پیروزی و کسب 3 امتیاز آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن تیم بازارهای روز کوثر: 3 امتیاز بازی شیراز را می خواهیم

بازیکن تیم بازارهای روز کوثر: 3 امتیاز بازی شیراز را می خواهیم