مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-11اقتصادي

تفکیک کنندگان پسماند در تبریز ساماندهی می شوند


مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از برنامه ریزی این سازمان برای ساماندهی تفکیک کنندگان غیرمجاز پسماندهای خشک در تبریز خبر داد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از برنامه ریزی این سازمان برای ساماندهی تفکیک کنندگان غیرمجاز پسماندهای خشک در تبریز خبر داد.

  علیرضا اصغری با اشاره به ضرورت ساماندهی تفکیک کنندگان پسماند، گفت: با توجه به طرح جدی سازمان در خصوص اجرای طرح تفکیک از مبدا و ساماندهی تفکیک کنندگان پسماند خشک سطح کلانشهر تبریز، فعالان این حوزه می توانند با مراجعه به سازمان و اخذ مجوزهای لازم، با همکاری بخش خصوصی نسبت به ادامه فعالیت خود اقدام کنند.

وی افزود: 977 خودرو نسبت به تفکیک پسماند در شهر تبریز به صورت غیر مجاز فعالیت می کردند که از این تعداد برای 389 خودرو مجوزهای لازم صادر و 166 مورد دیگر در مرحله بررسی مدارک و اخذ مجوز قرار دارند.

وی با اشاره به برخورد بازرسان این سازمان با تفکیک کنندگان غیرمجاز، خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات اخذ شده برخی از تفکیک کنندگان نسبت به تقسیم بندی محلات تبریز و خرید و فروش ضایعات در آن ها اقدام کرده اند که این موضوع باعث درگیری و ضرب و شتم بین آن ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک کنندگان پسماند در تبریز ساماندهی می شوند

تفکیک کنندگان پسماند در تبریز ساماندهی می شوند