مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 08:402021-02-11ورزشي

بومی سازی دفاع مقدس رویکرد مهم تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی است


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: بومی سازی دفاع مقدس رویکرد مهم تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان است و خوشبختانه اقدامات زیرساختی این کار در طی هفت سال گذشته انجام شده و امروز از نظر پیشرفت کار نسبت به سایر استان ها در وضعیت قابل قبولی قرار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در کارگاه تخصصی دانشنامه دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از رویکردهای که امسال در ستاد چهل سالگی دفاع مقدس در استان مورد توجه بود پرداختن به محرومیت زدایی به ویژه در نقاط کم برخوردار بود چراکه ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید در همه ابعاد اتفاق بیفتد.

وی افزود: در همین راستا به مناسبت ایام الله دهه فجر پروژه ها و برنامه های قابل توجهی در جهت رفع محرومیت زدایی در سطح استان انجام شد که با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس و در قالب برنامه های ستاد چهل سالگی انجام شدند و خوشبختانه آثار و خیرات زیادی برای اشتغال، معیشت، رفع نیازهای اساسی مردم و ایجاد پویایی و نشاط در مناطق استان داشتند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در این راستا انجام شد تجهیز 42 خانه ورزش روستایی بود که با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان رقم خورد و خوشبختانه در طی دوسال گذشته در راستای تجهیز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی دفاع مقدس رویکرد مهم تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی است

بومی سازی دفاع مقدس رویکرد مهم تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی است