مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-11اقتصادي

تولید روزانه 50 تن کره پاستوریزه/ اشتغالزایی برای 400 نفر در یک واحد تولیدی شیر


فرماندار شهرستان پیشوا در حاشیه بازدید رییس مجلس از کارخانه تولیدی شیر، به تولید روزانه 50 تن کره پاستوریزه در این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در حاشیه بازدید محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی مجلس از کارخانه تولیدی شیر در این شهرستان اظهار داشت: این واحد تولیدی جهت تکمیل زنجیره تولید از مزرعه تا مصرف ایجاد شده تا حضور واسطه گرها و عواملی که در حوزه لبنیات فعالیت غیرمجاز دارند در و افزایش در تولید کره از سطح 2 درصد به میزان 25 درصد را در کارخانه شیر شمه را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه با احداث این واحد تولیدی افزایش انگیزه برای جذب سرمایه گذاران در حوزه دامداری و لبنی را در سطح شهرستان خواهیم داشت، افزود: این واحد تولیدی شیر پاستوریزه در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع و با زیربنای 32768 احداث شده است.

وی به تولید روزانه 50 تن کره پاستوریزه در این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی به طور متوسط روزانه 100 تن شیر خشک و پرچرب و کم چرب در فاز اول تولید می کند.

عباسی با بیان اینکه این واحد تولیدی در فاز اول 265 نفر اشتغال و در فاز دوم 115 نفر را خواهد داشت، افزود: این واحد تولیدی با اعتبار 300 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 50 تن کره پاستوریزه/ اشتغالزایی برای 400 نفر در یک واحد تولیدی شیر

تولید روزانه 50 تن کره پاستوریزه/ اشتغالزایی برای 400 نفر در یک واحد تولیدی شیر