موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-11سياسي

امتیاز ویژه شورا و شهرداری به سازندگان پارکینگ


در تعرفه 1400 شورا و شهرداری اردبیل امتیاز ویژه ای را برای سازندگان پارکینگ در شهر اردبیل در نظر گرفته است.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در تعرفه 1400 شورا و شهرداری اردبیل امتیاز ویژه ای را برای سازندگان پارکینگ در شهر اردبیل در نظر گرفته است.

جواد انصاری در یکصد و سی و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: شورا و شهرداری در جلسات فشرده صبح و عصر تعرفه 1400 را به صورت دقیق و کارشناسی مورد بررسی قرار داده تا به نفع شهروندان این تعرفه تدوین و جهت اجرا به شهرداری ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت 15 جلسه کارشناسی در شهرداری و شورای شهر، امروز در جلسه رسمی این تعرفه کارشناسی شده مصوب شد تا زمینه اجرایی آن را در سال آینده شاهد باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل به برجستگی های تعرفه سال آینده اشاره کرد و گفت: در تعرفه سال آینده برای سازندگان پارکینگ امتیاز ویژه در نظر گرفته شده به طوریکه علاوه بر صدور پروانه رایگان، سازندگان پارکینگ می توانند از 20 تا 25 درصد پروانه رایگان تجاری نیز استفاده کنند.

انصاری افزود: افرادی که زمین بایر دارند، می توانند به صورت موقت آن را به پارکینگ تبدیل کنند که در این زمینه مقرر شد شهرداری هزینه آواربرداری و حتی تأمین زیرساخت ها به ویژه آسفالت ریزی را انجام دهد تا بدون پرداخت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز ویژه شورا و شهرداری به سازندگان پارکینگ

امتیاز ویژه شورا و شهرداری به سازندگان پارکینگ