مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-11فرهنگي

«دیوانه فراری» کوبریک به سینما می آید


«بروس هندریکس» و «گالن واکر» حق ساخت یک فیلم سینمایی بلند بر اساس فیلمنامه پیدا شده اثر «استنلی کوبریک» با عنوان «دیوانه فراری» را در اختیار گرفتند.

- بروس هندریکس و گالن واکر حق ساخت یک فیلم سینمایی بلند بر اساس فیلمنامه پیدا شده اثر استنلی کوبریک با عنوان دیوانه فراری را در اختیار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، فیلمنامه دیوانه فراری نوشته استنلی کوبریک یکی از سه پروژه ای بود که پس از مرگش در سال 1999 در کتابخانه خانه اش پیدا شد و این کارگردان مطرح آمریکایی قصد داشت در یک برهه زمانی آن را کارگردانی کند.

جزییات داستان فیلمنامه دیوانه فراری فاش نشده اما بروس هندریکس و گالن واکر دو تهیه کننده ای که حق ساخت این فیلمنامه را در اختیار گرفته اند آن را یک فیلم نوآر دلهره آور توصیف کرده اند که در دسته دیگر آثار کوبریک قرار میگیرد که با همکار فیلمنامه نویس اش جیم تامپسون خلق کرده است.

قرار است ساخت این فیلم سینمایی از پاییز 2021 آغاز شود.

گالن واکر در بیانیه ای در این باره نوشت: فرصت آوردن یکی از پروژه های استنلی کوبریک به سینما پس از سالها، رویایی است که به واقعیت پیوسته و بی صبرانه در انتظار ساخت فیلم بر اساس دید و سبک منحصر به فرد خود او هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دیوانه فراری» کوبریک به سینما می آید

«دیوانه فراری» کوبریک به سینما می آید