مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-11دانش

ضرورت تعامل بیشتر صنعت و دانشگاه


معاون پژوهش و فن آوری وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری بر ضرورت تعامل بیشتر صنعت و دانشگاه تأکید کرد و گفت: صنایع بزرگ استان آزمایشگاه های مجهز را در این دانشگاه ها داشته باشند تا بتوانیم به اهداف خود در علم و صنایع برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، غلامحسین رحیمی در نشستی با اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی سیرجان با اشاره به  مزیت قابل توجه دانشگاه سیرجان با توجه به صنایع و معدن و زنجیره فولاد اظهار داشت: همکاری و تعامل معدن و صنایع را در این دانشگاه کم می بینم و  انتظار می رود این دانشگاه دارای رشته های بیشتر در این زمینه باشد و موضوع ماموریت گرایی دانشگاه بیشتر مطرح می شود تا بتواند ارتباط موثرتری با صنایع داشته باشد.

معاون پژوهش و فن آوری وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری افزود: علم، عامل پیش بردن مرزهای دانش است و نقش اساتید برجسته در گروه های پژوهشی عامل بالندگی و رشد و ارتقای بیشتر می شود و مرکز سیرجان که با نام صنعتی ست، باید فعالیتش گسترده تر شود و حضور بخش صنایع مشهود و جدی باشد زیرا استان کرمان و سیرجان باید بخش صنایع و معادنش با دانشگاه ها ارتباط همیشگی و تنگانگ داشته باشند.

وی تصریح کرد: ضروت دارد که صنایع و معدن نیروهای متخصص خودشان را از این دانشگاه تامین کنند و این یعنی ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت  و تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعامل بیشتر صنعت و دانشگاه

ضرورت تعامل بیشتر صنعت و دانشگاه