مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-11سياسي

ضرورت سرعت بخشی به فرایند توسعه در مازندران


وزیر اقتصاد و امور دارایی خواستار سرعت بخشی به فرایند توسعه در استان مازندارن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دژپسند پیش ازظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به قابلیت های فراوان استان مازندران خواستار بهره گیری از ظرفیت ها برای توسعه این استان شد.

وی اظهار داشت: مازندران دارای ظرفیت های انسانی و سرمایه های فراوانی است و باید از این ظرفیت ها برای توسعه استان بهره گرفت.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با اشاره به مشکلات و گره های موجود در حوزه تولید اظهار داشت: در حوزه تولید به رغم فعالیت های خوبی که صورت گرفته اما باز شاهد وجود گره های فراوانی هستیم.

وی با تقدیر از حضور حماسی وباشکوه مردم در اهپیمایی خودرویی دهه فجر، آن را حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب و ملت ذکر کرد.

آیت الله لایینی با عنوان اینکه در حوزه گمرک مشکلات زیادی وجود دارد، تصریح کرد: اقتصاد ودارایی نیز باید نسبت به حوزه تولید مهربان تر باشد تا چرخ تولید راحت تر بچرخد و مردم راحت زندگی کنند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه عمده مشکلات مردم اقتصادی است، افزود: با وجود مازندران بابرکت نباید این قدر مشکل داشته باشم و اگرچه در حوزه تولید قدم هایی برداشته شد اما تنگناهای فراوانی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت سرعت بخشی به فرایند توسعه در مازندران

ضرورت سرعت بخشی به فرایند توسعه در مازندران