مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-11حوادث

وعده استاندار روی هواست! / سهل انگاری که قربانی می گیرد


مسیر پرتردد روستای کله جوب به حاجی حاضر شهرستان ایوان به دلیل نبود استاندارد های عمرانی همواره نقش اصلی در تصادف ها و حوادث ناگوار داشته اما با وجود وعده هایی از سوی مسوولان تاکنون اقدام مناسبی به منظور بهسازی این مسیر انجام نگرفته است.

- خبرگزاری فارس- ایلام؛ مهسا نظری: مسیر روستای کله جوب به حاجی حاضر از جمله راه های مواصلاتی پرترددی است که به علت غیراستاندارد بودن، تبدیل به یکی از مسیرهای خطرناک و حادثه ساز برای رانندگان در شهرستان ایوان شده است و به علت عدم پیگیری و توجه لازم تا کنون منجر به حوادث گوناگونی شده و جان افراد زیادی را به خطر انداخته است.

 مسیر روستای کله جوب به حاجی حاضر به علت عرض کم و غیر استاندارد بودن، موجب شده درصد بالایی از تصادفات شهرشتان ایوان مربوط به همین مسیر باشد که هر ساله حوادث ناگواری را به دنبال دارد.

به گفته ی جمعی از روستاییان، عدم دسترسی آسان به شهر برای انتقال محصولات کشاورزی و برخورداری از امکانات بهداشتی از جمله مشکلاتی بوده که این مسیر برای روستاییان به وجود آورده است.

این مسیر با توجه به قرار گرفتن بقعه متبرک حاجی حاضر و اراضی کشاورزی تردد بالایی دارد و به همین علت بهسازی و تعمیر آن از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما متاسفانه بر خلاف وعده های متعددی که تا کنون برای رفع این مسئل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده استاندار روی هواست! / سهل انگاری که قربانی می گیرد

وعده استاندار روی هواست! / سهل انگاری که قربانی می گیرد