مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-11سياسي

تویسرکان در مسیر توسعه قرار دارد


 استاندار همدان با بیان اینکه تویسرکان در مسیر توسعه قرار دارد، گفت : انجام پروژه هایی از جمله سد خرمرود، احداث بیمارستان از جمله مصادیق پیشرفت و توسعه این شهر است.

- ایسنا/همدان  استاندار همدان با بیان اینکه تویسرکان در مسیر توسعه قرار دارد، گفت : انجام پروژه هایی از جمله سد خرمرود، احداث بیمارستان از جمله مصادیق پیشرفت و توسعه این شهر است.

سیدسعید شاهرخی پنجشنبه 23 بهمن در آیین افتتاح بیمارستان 154 تختوابی تویسرکان، با اشاره به اینکه ویروس کرونا عالم گیر شد و شبکه بهداشت و درمان کشور و برنامه ریزی های دولت تدبیر و امید باعث سربلندی کشور ایران در جهان شد، اظهارکرد: این امر حاصل تلاش شبکه بهداشت، کادر درمان بوده و همکاری و همیاری مردم را می رساند به طوریکه استان همدان نیز با توجه به سردی آب و هوا، در این امر موفق عمل کرده و چندشهر این استان آبی است.

شاهرخی در ادامه گفت : این امر که ما در بحث پیشکیری و درمان موفق هستیم و در بحث کرونا از کشورهای دیگر پیشرفت بهتری داشته ایم نتیجه هشت سال تلاش شبکه بهداشت و درمان در هشت سال دولت تدبیر و امید بوده است و این امر در راستای فرمان رهبری مبنی بر این امر که مردم جز رنج بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند، بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تویسرکان در مسیر توسعه قرار دارد

تویسرکان در مسیر توسعه قرار دارد