مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-11اقتصادي

تناسبی بین تسهیلات پرداختی و آمار اشتغال وجود ندارد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به عدم تناسب بین تسهیلات پرداختی و آمار اشتغال ایجاد شده گفت: برخی آمار ها فقط اسمی است و نظارت ها در این حوزه باید افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیران یکی از بانک های استان با اشاره به شرایط کشاورزی بیان کرد: علی رغم پتانسیل استان در تولید محصولات استراتژیک اما به دلیل کم آبی توسعه کمی میسر نیست.

وی با بیان اینکه صنایع تبدیلی برای بهره وری بیشتر و بهتر محصولات کشاورزی و معدنی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: اگرچه در این زمینه اقداماتی انجام شده اما ناقص است.

آیت الله عبادی با اشاره به خام فروشی معادن بیان کرد: خراسان جنوبی روی کمربند معدنی بوده و در صورت فعال شدن ریل و راه آهن، صنایع در این حوزه رونق چشمگیری خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: برخی سرمایه گذاران گلایه هایی دارند که در ابتدا مورد تشویق قرار می گیرند و علی رغم تلاش ها، کارشان در یک اداره قفل می شود.

وی با بیان اینکه اگر توجه کافی در نظارت ها باشد، راه حل مشکلات سرمایه گذارانی که با صداقت پیش می آیند هم موجود است، گفت: بخشی از مشکلات سرمایه گذاران اعم از بیکاری کارگران و رکود ناشی از این است که به موقع دستشان گرفته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناسبی بین تسهیلات پرداختی و آمار اشتغال وجود ندارد

تناسبی بین تسهیلات پرداختی و آمار اشتغال وجود ندارد