مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-11حوادث

وعده استاندار روی هواست!/ سهل انگاری که قربانی می گیرد


مسیر روستای کله جوب به حاجی حاضر از جمله راه های مواصلاتی پرترددی است که به علت غیراستاندارد بودن، تبدیل به یکی از مسیرهای خطرناک و حادثه ساز برای رانندگان در شهرستان ایوان شده است و به علت عدم پیگیری و توجه لازم تا کنون منجر به حوادث گوناگونی شده و جان افراد زیادی را به خطر انداخته است.

 مسیر روستای کله جوب به حاجی حاضر به علت عرض کم و غیر استاندارد بودن، موجب شده درصد بالایی از تصادفات شهرشتان ایوان مربوط به همین مسیر باشد که هر ساله حوادث ناگواری را به دنبال دارد.

به گفته ی جمعی از روستاییان، عدم دسترسی آسان به شهر برای انتقال محصولات کشاورزی و برخورداری از امکانات بهداشتی از جمله مشکلاتی بوده که این مسیر برای روستاییان به وجود آورده است.

این مسیر با توجه به قرار گرفتن بقعه متبرک حاجی حاضر و اراضی کشاورزی تردد بالایی دارد و به همین علت بهسازی و تعمیر آن از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما متاسفانه بر خلاف وعده های متعددی که تا کنون برای رفع این مسئله داده شده، هنوز اقدامات لازم برای بهسازی مسیر روستایی کله جوب به حاجی حاضر انجام نشده است.

لازم به ذکر است؛ مسیر روستای کله جوب به سمت حاجی حاضر جزو مصوبات سفر استاندار بوده است که متأسفانه به دلیل کم کاری پیمانکار اقدامات چشمگیری در این راستا صورت نگرفته و بهسازی این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده استاندار روی هواست!/ سهل انگاری که قربانی می گیرد

وعده استاندار روی هواست!/ سهل انگاری که قربانی می گیرد