مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 10:102021-02-11اجتماعي

ثبت رکورد تاریخی احداث 637کلاس درس طی سال 99


استاندار هرمزگان از ثبت رکورد تاریخی احداث 637کلاس درس طی سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون همتی ظهر پنجشنبه در آیین بهره برداری از فضای آموزشی در جزیره قشم با بیان اینکه مدرسه سازی و احداث مدارس در استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: مدارس مرکز پرورش و تربیت نیروی های جوان و نوجوان و حاصل همه عمر خانواده هاست و به نوعی سرمایه گذاری برای آینده کشور محسوب می شود.

وی افزود: کشوری که در زمینه پرورش نیروی انسانی ماهر، پرتحرک، اهل تحقیق، دارای عشق به وطن و معتقد به آرمان ها و ارزش ها تلاش می کند، یک کشور غنی و قوی است.

استاندار هرمزگان، پرورش نیروی انسانی ماهر را به عنوان یک گنج بی پایان، ارزشمند خواند و گفت: توسعه فضاهای آموزشی طی این سال ها متناسب با توان کشور، دولت ها و بودجه های سالانه در دستور کار بوده است و ضمن تعدیل مطالبات اجتماعی، اقدامات حوزه مدرسه سازی و تلاش برای گسترش عدالت در توزیع خدمات در کشور برای مردم تبیین شود.

همتی، با اشاره به بهره برداری از یک هزار و 19 پروژه در دهه فجر و افتتاح بخش زیادی از پروژه های بزرگ تا پایان سال جاری، عنوان کرد: این کارهای بزرگ بدون برنامه ریزی اتفاق نیفتاده و با قاطعیت می توان گفت هیچیک از مدیران استان در خدمت به مردم فهیم استان دچار سستی و ضعف نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد تاریخی احداث 637کلاس درس طی سال 99

ثبت رکورد تاریخی احداث 637کلاس درس طی سال 99