مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-11سياسي

آمل «شهر هوشمند» می شود/ساماندهی رودخانه هراز


شهردار آمل کم کردن گروه های کور ترافیکی، افزایش فضای سبز و پارک های شهری را هدف اجرای پروژه ها در این شهر بیان کرد و گفت:طرح شهر هوشمند با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریالی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری درطول سالیان اخیر با وجود سختی های فراوان، کشتی انقلاب را با صلابت و داریت به پیش بردند واین انقلاب با افقی که ترسیم کرده با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

هاشمی درخصوص اجرایی شدن طرح های عمرانی توسط شهرداری آمل دردهه مبارکه فجر گفت، طرح (شهر هوشمند) فقط دربرخی مراکز استان ها اجرا شده، و شهرآمل نیز نخستین شهر غیرمرکز استان است که از سوی شهرداری به صورت مشترک با شرکت ایرانسل با 31 کیلومتر حجم عملیات زیرسازی شبکه ای، با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال در آمل اجرایی خواهد شد.

وی، اجرای طرح فیبرنوری (شهر هوشمند) را از مهمترین طرح های حوزه خدماتی شهرداری آمل برای رفاه حال شهروندان در راستای دسترسی آسان تر و بهره مندشدن شهروندان به خدمات ویژه حوزه ارتباطی و فناوری بیان واضافه کرد، با افتتاح این طرح در سال های آینده، ارائه، سطح خدمات شبکه همراه و ارائه تکنولوژی جدید درحوزه ارتباطات وفناوری ها با مشکلات کم تری به شهروندان آملی ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمل «شهر هوشمند» می شود/ساماندهی رودخانه هراز

آمل «شهر هوشمند» می شود/ساماندهی رودخانه هراز