مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-11اجتماعي

رکوردشکنی دانش آموزان همدان در المپیادهای علمی کشور/کسب 6 مدال


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش آموزان مراکز سمپاد استان موفق به کسب 6 مدال کشوری در المپیادهای علمی شدند و رکورد شکستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداود ظهر امروز در جمع خبرنگاران از رکوردشکنی دانش آموزان مراکز سمپاد استان همدان در المپیادهای علمی کشور خبر داد و و اظهار کرد: دانش آموزان مراکز سمپاد استان موفق به کسب 6 مدال کشوری در المپیادهای علمی شدند.

وی با بیان اینکه آیریا گودرزی از دبیرستان فرزانگان 2 همدان مدال نقره اولین دوره المپیاد تفکر و کارآفرینی را کسب کرد گفت: دانش آموزان، اشکان سهرابی از دبیرستان علامه حلی 2 همدان در سی و سومین دوره المپیاد فیزیک، یاسین پرویزی از دبیرستان دوره دوم علامه حلی یک همدان در پنجمین دوره المپیاد سلول های بنیادین موفق به کسل مدال برنز شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: محمدحسین جاوید از دبیرستان علامه حلی 2 همدان در دومین دوره المپیاد جغرافیا، محمدپارسا میرزایی سرمد از دبیرستان دوره دوم علامه حلی یک در سی و سومین دوره المپیاد فیزیک و محمدمهدی طاهری از دبیرستان علامه حلی 2  همدان در پنجمین دوره المپیاد سلول های بنیادی نیز موفق به کسب مدال برنز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی دانش آموزان همدان در المپیادهای علمی کشور/کسب 6 مدال

رکوردشکنی دانش آموزان همدان در المپیادهای علمی کشور/کسب 6 مدال