مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-11سياسي

پیام اسماعیل هنیه برای رهبر معظم انقلاب


رییس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیامی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب از ایشان به سبب حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آنها تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، شامگاه روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب از حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری شبکه المیادین ، اسماعیل هنیه در این خصوص گفت: ما در جنبش حماس و در کنار ما ملت فلسطین بدین وسیله با شما در شادی این مناسبت فرخنده شریک می شویم تا اینگونه سپاس و قدرانی عمیق خود را به خاطر مواضع شرافتمندانه و مستمر [شما] در ایستادگی در کنار فلسطین، آرمان عادلانه آنها، حمایت از مردم این کشور و مقاومت شجاعانه آنها در دفاع از حقوق مشروع شان ابراز کنیم .

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در ادامه گفت که این جنبش به توسعه این مواضع، ادامه این نقش ها در پیروزی فلسطین و حمایت از مردم این کشور و طرح مقاومت آنها در بحبوحه خطرات و چالش هایی که آرمان فلسطین با آن مواجه است ، چشم دوخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام اسماعیل هنیه برای رهبر معظم انقلاب

پیام اسماعیل هنیه برای رهبر معظم انقلاب