مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 12:202021-02-11اقتصادي

چرا هرمزگان نیازمند شهرک آموزشی است؟/ هدف اصلی این طرح چیست؟


یکی از دغدغه های مهم هرمزگان در سال های اخیر، نوسان کیفیت آموزشی در این استان و سهم پایین هرمزگان در قبولی رشته های مهم در دانشگاه های برتر کشور است.

- خبرگزاری فارس - هرمزگان؛ فاطمه خسروی: یکی از دغدغه های اصلی مردم هرمزگان، کیفیت خدمات آموزشی در این استان با وجود تلاش فراوان می توان در شمار پایین راه یافتگان به دانشگاه های برتر کشور و رتبه های کنکور سراسری جست وجود کرد.

برای همین منظور طی دو سه سال اخیر همواره در کنار تلاش برای توسعه فضاهای آموزشی در مناطق مختلف هرمزگان به منظور رهانیدن این استان از انبوه کلاس های درس تخریبی و کلاسهای درس کپری اما نگاهی کلان تر نیز به این موضوع در راستای سوق دادن هرمزگان به تراز بالاتری از آموزش در جریان بوده است.

توافق برای ساخت شهرک آموزشی و کلینیک درمانی ویژه فرهنگیان در هرمزگان 27 خرداد 99 بود که فریدون همتی استاندار هرمزگان در دیدار با رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن توافق بر سر احداث 200 فضای آموزشی جدید با استفاده از ظرفیت های درون استان که حاصل به پای کار آوردن صنایع کلیدی استان و خیران پرمهر در این زمینه بود، توافق نامه ساخت شهرک آموزشی و کلینیک درمانی فرهنگیان استان هرمزگان نیز منعقد و مبادله شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هرمزگان نیازمند شهرک آموزشی است؟/ هدف اصلی این طرح چیست؟

چرا هرمزگان نیازمند شهرک آموزشی است؟/ هدف اصلی این طرح چیست؟