مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-11سياسي

صدای کارگران ذغال سنگ کرمان در گوش مجلس/ قاضی زاده: قانون کارگران اصلاح شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، با پیگیری نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی و با هدف بازدید از برخی معادن و بررسی مشکلات ضریب سنواتی سخت و زیان آور کارگران، نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی به اتفاق نماینده مردم در مجلس، ائمه جمعه، فرمانداران، اعضای کمیسیون کارگری و جمعی از مدیران معادن با حضوردر معدن اصلی با نمایندگان کارگران دیدار و از نزدیک به درد دل و خواسته کارگران گوش کرد .

در ابتدای این نشست امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: کارگران جامعه فرهیخته و زحمتکشی هستند که همواره باید مورد توجه قرار گیرند، قانون مربوط به کارگران معادن اصلاح شده ولی چون به ضرر شما بوده جای تأسف دارد.

وی تاکید کرد: کار در معادن با سایر مشاغل متفاوت است در حالی که کار در مشاغل سخت و زیان آور در یک رتبه نیستند و باید قانون مجدد بررسی و اصلاح شود البته دستورالعمل سازمان های بیمه گر هم باید مدنظر باشد .

نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: کارفرمایان باید به فناوری های جدید توجه داشته باشند چون ذغال در جهان در عرصه های مختلف به عنوان خوراک اولیه استفاده می شود و باید به سمت فرآوری ذغال سنگ حرکت کنیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه شکل کار در معادن باید تغییر و ایمنی در معادن باید افزایش پیدا کند و خدماتی به خانواده های کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای کارگران ذغال سنگ کرمان در گوش مجلس/ قاضی زاده: قانون کارگران اصلاح شود

صدای کارگران ذغال سنگ کرمان در گوش مجلس/ قاضی زاده: قانون کارگران اصلاح شود