مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 13:002021-02-11بين الملل

افزایش شکاف بین هم حزبی های ترامپ؛ جمهوری خواهان به دنبال تشکیل حزب سوم


در بحبوحه استیضاح رییس جمهور سابق آمریکا به دلیل ترغیب به شورش هوادارانش، دهها مقام جمهوری خواه آمریکا به دنبال جدایی از حزب ترامپ و تشکیل یک حزب سوم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رویترز به نقل از چهار منبع آگاه گزارش کرد که دهها نفر از مقام های سابق جمهوری خواه که تمایلی به حمایت حزب جمهوری خواه از دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و تلاش های وی برای تضعیف دموکراسی ایالات متحده ندارند، گفت وگوها برای تشکیل یک حزب سوم راست میانه را آغاز کرده اند.

طبق این گزارش، مذاکرات اولیه برای تشکیل یک حزب سوم شامل جمهور خواهان سابق، مقام های سابق دولت های جمهوری خواه رونالد ریگان ، جرج هربرت دابلیو بوش ، جرج دابلیو بوش و دونالد ترامپ ، سفرا و استراتژیست های پیشین جمهوری خواه می شود.

بیش از 120 نفر از این جمهوری خواهان سابق  جمعه هفته گذشته برای بحث درباره تشکیل یک حزب سوم که بر اساس محافظه کاری اصولی اجر می شود، ویدئوکنفرانسی را برگزار کردند.

این گروه از جمهوری خواهان معتقدند که حزب آنها بر پایه محافظه کاری اصولی از جمله پایبندی به قانون اساسی و حاکمیت قانون اداره خواهد شد و تمامی این اصول در تضاد با اقداماتی است که ترامپ انجام می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شکاف بین هم حزبی های ترامپ؛ جمهوری خواهان به دنبال تشکیل حزب سوم

افزایش شکاف بین هم حزبی های ترامپ؛ جمهوری خواهان به دنبال تشکیل حزب سوم