مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 13:452021-02-11اقتصادي

واردات بی رویه آینده کشاورزی مازندران را تهدید می کند


نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس گفت: حضور دلال ها و واردات بیش از اندازه نیاز مصرف کشور باعث شده تا آینده کشاورزی در مازندران درمعرض تهدید جدی و تغییر کاربری زمین های حاصلخیز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا حاجی پور عصر پنجشنبه در جریان نشست جلال محمودزاده با اعضای هیأت مدیره مرکز بین المللی تجارت وپایانه صادرات برنج ایران درمحل این پایانه گفت: متأسفانه عدم حمایت لازم از سوی دولت از بخش کشاورزی به خصوص شالیکاران، تولید این محصول درسال گذشته با افزایش غیرپیش بینی شده هزینه ها مواجه بوده درحالی که عرضه محصول تولیدی کشاورزان مازندران با قیمت پایین در بازار توسط خرده فروشی ها یا شالیکوبی ها خریداری می شد.

وی افزود: افزایش نهادهای کشاورزی ازجمله کود، سم وبذر درماه های گذشته باعث افزایش نگرانی برای کشاورزان مازندرانی از هم اکنون برای تولید برنج در سال زراعی آینده شده و درخواست جدی و انتظار از دولت در قالب کنترل وضعیت قیمت نهادها و همچنین ارائه بسته های حمایتی ویژه برای تولید هستند.

وی تصریح کرد، متأسفانه نادیده گرفتن اصل مهم حفظ بستر کشاورزی وخودکفایی در تولید این محصول و افزایش هرساله هزینه های تولید و بی توجهی به حضور دلال ها و واردات بیش از اندازه نیاز مصرف کشور باعث شده تا آینده کشاورزی در مازندران درمعرض تهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات بی رویه آینده کشاورزی مازندران را تهدید می کند

واردات بی رویه آینده کشاورزی مازندران را تهدید می کند