مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 14:052021-02-11فرهنگي

آغاز فعالیت سینماها با ظرفیت 50 درصد


مدیر امور سینمایی استان زنجان گفت: با پایان جشنواره فیلم فجر، از امروز سینماها با 50 درصد ظرفیت فعالیت خواهند کرد.

- میثم زنجانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اکران 16 فیلم جشنواره فیلم فجر در زنجان اظهار کرد: با وجود اینکه قرار بود سینماها از یک سوم ظرفیت خود برای اکران فیلم ها استفاده کنند، اما استقبال از سوی مردم بالا بود.

مدیر امور سینمایی استان زنجان با تأکید بر اینکه سینماها باید از یک سوم ظرفیت خود استفاده کنند، ادامه داد: پس از اتمام هر سانس، ضدعفونی کامل سالن انجام گرفته و در ورودی سالن نیز افراد تب سنجی می شوند.

وی با بیان اینکه با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی در سینماها اقبال مردم از اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر خوب بوده است، گفت: اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر بی شک نقش مهمی در رونق سینماهای شهرستان ها و مراکز استان و افزایش رغبت و تمایل مردم به هنر هفتم دارد و یکی از رویدادهای بی بدیل فرهنگی در کشور است که هر سال در شهرستان ها شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه روند برگزاری جشنواره در زنجان مطلوب بود و حتی علاقه مندان می توانستند در بحث نظرسنجی مردمی هم شرکت کنند، افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی انجام شده اکران فیلم ها در دو سینمای میزبان جشنواره برعکس بود تا دسترسی علاقه مندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت سینماها با ظرفیت 50 درصد

آغاز فعالیت سینماها با ظرفیت 50 درصد