مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 14:502021-02-11سياسي

واکنش معاون روحانی به شعارها در راهپیمایی 22 بهمن


لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور در واکنش به شعارهایی که در راهپیمایی 22 بهمن علیه روحانی سر داده شدند، نوشت: «رفتارهای مورد ارتکاب براساس قانون مجازات اسلامی جرم و در خور مجازاتند؛ - لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور در واکنش به شعارهایی که در راهپیمایی 22 بهمن علیه روحانی سر داده شدند، نوشت: رفتارهای مورد ارتکاب براساس قانون مجازات اسلامی جرم و در خور مجازاتند؛ ضابطان دادگستری گزارش وقایع اخیر را به مراجع صالح قضایی بدهند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون حقوقی رییس جمهور گفت: توهین به رییس جمهور به عنوان نماد جمهوریت در روزی که خود نماد حاکمیت اراده جمهور است، نکوهیده تر و مذموم تر است.

لعیا جنیدی در تشریح ابعاد حقوقی توهین به رییس جمهور اظهار کرد: این رفتار ها علاوه بر ابعاد حقوقی، ابعاد فرهنگی به ویژه فرهنگ سیاسی نیز دارند که به مراتب مهمتر است.

این حقوقدان تصریح کرد: از منظر فرهنگ سیاسی، توهین به رییس جمهور به عنوان یکی از بارزترین نماد های جمهوریت که از عوارض تنزل اخلاق و فقدان بلوغ سیاسی و در عین حال از موجبات تضعیف جمهوریت هم هست، در همه حال مذموم است ولی توهین به این نماد در روزی که به طور نمادین به عنوان روز حاکمیت اراده جمهور پاس داشته می شود علاوه بر این که به طور مضاعف نکوهیده و مذموم است هشدار آمیز و تامل برانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون روحانی به شعارها در راهپیمایی 22 بهمن

واکنش معاون روحانی به شعارها در راهپیمایی 22 بهمن