مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 14:552021-02-11اجتماعي

عملیات اجرایی احداث بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس آغاز شد


با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و دکتر همتی استاندار هرمزگان، عملیات اجرایی احداث بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و دکتر همتی استاندار هرمزگان، عصر پنجشنبه عملیات اجرایی احداث بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس آغاز شد.

این شهرک آموزشی در قالب 10 فضای اموزشی 12 کلاسه شامل پنج فضای آموزشی دخترانه و پنج فضای آموزشی پسرانه طراحی شده است و بیش از سه هزار و500 نفر از دانش آموزان امکان استفاده از این فضا را دارند و می تواند کمبود فضای آموزشی در شهرک پیامبراعظم (ص) را جبران کند.

زمین این شهرک آموزشی نیز به مساحت 20 هکتار با تاکید دکتر همتی استاندار هرمزگان به صورت رایگان در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفته که با توجه به کاربری های مختلف درنظر گرفته شده برای این زمین، امکان تأمین منابع مالی برای نگهداری اماکن این مجموعه از محل پلان های تجاری طراحی شده در فضای بیرونی این مجموعه نیز وجود دارد.

این شهرک آموزشی همچنین با توجه به معیارهای مطرح شده در سند تحول بنیادین که بر متمرکز کردن فضای آموزشی تأکید دارد طراحی شده و امکان دسترسی به فضاهای ورزشی، خدماتی و فرهنگی برای تمام مدارس در قسمت مرکزی سایت فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی احداث بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس آغاز شد

عملیات اجرایی احداث بزرگترین شهرک آموزشی کشور در بندرعباس آغاز شد