مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 15:102021-02-11اقتصادي

واردات 3 میلیون تن برنج در زمان برداشت داخل


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه باید با حمایت مسؤولان دست مافیای واردکننده برنج کوتاه شود، گفت: وارد کردن حدود 3 میلیون تن برنج از خارج کشور حین زمان برداشت محصولات با کیفیت داخلی طلم به کشاورزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، جلال محمدزاده نایب رییس اول کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و کمال حسین پور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عصر امروز از مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران واقع در این شهرستان بازدید کردند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با اعلام اینکه مازندران حدود 44 درصد برنج کشور را با 130 هزار هکتار اراضی زیر کشت در اختیار دارد، اظهار کرد: این استان شمالی کشور سهم زیادی بر سر سفره های مردم دارد.

رضا حاجی پور با اعلام اینکه استان مازندران رتبه نخست تولید برنج در کشور را از آن خود کرده است، گفت: نیاز است تا مسؤولان بحث های حمایتی برای استان عنوان دار برنج را در نظر بگیرند.

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در مرکز تحقیقات کشاورزی کشور با اشاره به اهمیت صادرات برنج و پیشرفت ارزآوری از طریق صادرات افزود: مسؤولان استان مازندران نتوانستند از ظرفیت های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 3 میلیون تن برنج در زمان برداشت داخل

واردات 3 میلیون تن برنج در زمان برداشت داخل