مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 15:202021-02-11اقتصادي

وزیر اقتصاد: واردات کاغذ از لیست ارز ترجیحی خارج شد


وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با تدابیر دولت، واردات انواع کاغذ از لیست ارز ترجیحی خارج و اکنون تولید واحدهای داخلی اقتصادی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، فرهاد دژپسند روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران اظهار داشت: در چند ماه اخیر به صورت میدانی مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی کرده و متوجه شده واحدهایی که محصولات آنان با ارز ترجیحی وارد کشور می شود، با رکود زیادی مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه واردات کاغذ با ارز ترجیحی سبب شد تا تولیدات شرکت های داخلی به شدت تحت تاثیر قرار بگیرد، افزود: با تدابیر دولت، واردات انواع کاغذ از لیست ارز ترجیحی خارج و اکنون تولید واحدهای داخلی اقتصادی شده است.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: برای اینکه بار دیگر واحدهای مختلف کشور به ظرفیت کامل تولیدی برسند، بسته جدیدی برای تامین سرمایه درگردش و توسعه واحدها در راه بوده که به زودی چگونگی بهره مندی واحدها از این تسهیلات قابل توجه در کار گروه جهش تولید ارائه می شود.

وی از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان شرکتی بی نظیر یاد کرد و گفت: به طور یقین با حمایت همه جانبه برای رساندن تولید این شرکت به ظرفیت کامل وابستگی کشور به واردات به شدت کاهش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: واردات کاغذ از لیست ارز ترجیحی خارج شد

وزیر اقتصاد: واردات کاغذ از لیست ارز ترجیحی خارج شد