مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 16:152021-02-11سياسي

احداث 175 هکتار گلخانه در همدان


اولویت دولت با تأسی از فرمایشت مقام معظم رهبری و با توجه به معیشت مردم و حمایت از تولید در سال «جهش تولید» بوده و همه سیاست های ما در راستای این تحقق مهم است.

- استاندار در آیین افتتاح فاز اول گلخانه هیدروپونیک نهاوند مطرح کرد احداث 175 هکتار گلخانه در همدان ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: اولویت دولت با تأسی از فرمایشت مقام معظم رهبری و با توجه به معیشت مردم و حمایت از تولید در سال جهش تولید بوده و همه سیاست های ما در راستای این تحقق مهم است.

سیدسعید شاهرخی عصر پنجشنبه 23 بهمن ماه در حاشیه افتتاح فاز اول گلخانه هیدروپونیک شهرستان نهاوند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای اداره استان برنامه ای را طراحی کردیم که در همه بخش ها وبه تفکیک شهرستان ها مزیت ها مشخص وپروژه های آن نیز تعیین شده است.

وی افزود: ابتدا در حوزه کشاورزی، با توجه به محدودیت منابع آب وخاکی که داریم سیاست براین بود که کشت های گلخانه ای را توسعه دهیم که هم در باب برداشت محصول بتوانیم به ضریب فزاینده محصول برسیم وهم از منابع آب صرفه جویی کنیم.

شاهرخی مطرح کرد: تا قبل از سال 97 فقط 107 هکتار گلخانه در سراسر استان داشتیم وبرنامه ریزی کردیم که 210هکتار را در طول سه سال در سراسر استان دایر کنیم که خوشبختانه با استقبال خوب کشاورزان وبهره برداران مواجه شدیم و طی این دوسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 175 هکتار گلخانه در همدان

احداث 175 هکتار گلخانه در همدان