مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 16:402021-02-11سياسي

سبزی: اهداف بلندمدت و کوتاه مدت جهاددانشگاهی در ساوه تبیین شود


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اهداف بلند مدت و کوتاه مدت جهاددانشگاهی در ساوه و ظرفیت هایی که در حوزه های گوناگون وجود دارد تبیین شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اهداف بلند مدت و کوتاه مدت جهاددانشگاهی در ساوه و ظرفیت هایی که در حوزه های گوناگون وجود دارد تبیین شود.

حجت الاسلام محمد سبزی پنجشنبه 23 بهمن ماه در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی که به همراه فرماندار ساوه در فرمانداری این شهرستان صورت گرفت، اظهار کرد: متاسفانه به مراکز استان ها اعتبارات بیشتری نسبت به شهرستان ها تخصیص می یابد.

وی با بیان اینکه ببش از 40 درصد صنعت استان مرکزی در ساوه و زرندیه مستقر هستند، افزود: ظرفیت صنعتی و کشاورزی ساوه می تواند مزیتی برای توسعه فعالیت های دانش بنیان و پژوهشی جهاددانشگاهی در این شهرستان باشد در حالی که از این مسئله غفلت شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در ادامه با اشاره به ساختار فرمانداری ویژه ساوه گفت: با ارتقای ساختار اداری ساوه به فرمانداری ویژه انتظار می رود که روسای ادارات شهرستان در سطح معاونت مدیر کل و با تفویض اختیار کامل فعالیت کرده و به مردم خدمات ارائه دهند، در حالیکه این موضوع هنوز عملیاتی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزی: اهداف بلندمدت و کوتاه مدت جهاددانشگاهی در ساوه تبیین شود

سبزی: اهداف بلندمدت و کوتاه مدت جهاددانشگاهی در ساوه تبیین شود