مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 17:202021-02-11سياسي

فعالیت های جهاددانشگاهی در ساوه تقویت می شود


سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه های آموزشی، تحقیقاتی، درمانی و فرهنگی در شهرستان ساوه تقویت می شود.

- ایسنا/مرکزی سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه های آموزشی، تحقیقاتی، درمانی و فرهنگی در شهرستان ساوه تقویت می شود.

علی اصغر غفاری زاده پنجشنبه 23 بهمن ماه در دیدار با نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس و فرماندار ساوه که در فرمانداری این شهرستان صورت گرفت، اظهار کرد: پتانسیل ها، موقعیت جغرافیایی، استقرار بزرگترین شهر صنعتی کشور در ساوه و قطب کشاورزی بودن این منطقه مزیت های مهمی برای توسعه فعالیت ها و ماموریت های جهاددانشگاهی در این شهرستان است.

وی بر گسترده شدن فعالیت های جهاددانشگاهی ساوه در آینده تاکید کرد و افزود: همراهی و همفکری و تعامل بین بخشی از سوی مسئولان این شهرستان عامل مهمی در توسعه فعالیت های این نهاد است.

وی ایجاد فضای فیزیکی و ساختمان اداری برای جهاددانشگاهی ساوه را از مهمترین نیازهای زیرساختی در این شهرستان بیان کرد و افزود: مرکز جهاددانشگاهی در دو شهرستان ساوه و محلات از سال های قبل راه اندازی شده است، اما پیشرفت زیرساختی شهرستان محلات نسبت به ساوه بیشتر بوده و ساختمان اداری این شهرستان تکمیل شده و در حال بهره برداری است، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های جهاددانشگاهی در ساوه تقویت می شود

فعالیت های جهاددانشگاهی در ساوه تقویت می شود