مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 17:452021-02-11فرهنگي

بازدید بیش از 1600 هزار نفر از جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه


مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از بازدید بیش از هزار و 600 هزار نفر از جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه خبر داد.

- محمد جواد کنجوری شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه امسال با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در 2 سینمای آزادی و فرهنگ شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره امسال هر 16 فیلم بخش سودای سیمرغ در کرمانشاه به اکران درآمد، افزود: فیلم های ابلق، بی همه چیز، تک تیرانداز، تی تی، خط فرضی، رمانتیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج گاه، یدو، مامان، مصلحت و منصور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه به نمایش در آمدند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال بر خلاف دوره های گذشته و به دلیل بیماری کرونا جشنواره فیلم فجر با 30 درصد ظرفیت سالن های سینما برگزار شد.

کنجوری به استقبال خوب همشهریان از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال از این جشنواره خارج از پیش بینی های قبلی بود به طوری که بیش از هزار و 600 نفر از همشهریان در این جشنواره به تماشای 16 فیلم سودای سیمرغ نشستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از 1600 هزار نفر از جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه

بازدید بیش از 1600 هزار نفر از جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه