مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 22:102021-02-11فرهنگي

خاطره طنز رسول نجفیان از اولین حضور در تلویزیون


رسول نجفیان که بیش از 36 سال است در عرصه بازیگری فعال است، با روایت خاطره ای طنز از اولین حضورهایش در قاب تلویزیون، در این زمینه به تله تئاتر «آسانسور» اشاره می کند.

- رسول نجفیان که بیش از 36 سال است در عرصه بازیگری فعال است، با روایت خاطره ای طنز از اولین حضورهایش در قاب تلویزیون، در این زمینه به تله تئاتر آسانسور اشاره می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر که از سال 63 ایفای نقش در تلویزیون را با بازی در نمایش های تلویزیونی آغاز کرد، پس از تله تئاتر منبع موثق به کارگردانی تلویزیونی مسعود رسام و آینه خیال به کارگردانی داوود میرباقری، بازی و کارگردانی نمایشی به نام آسانسور را عهده دار شد که خاطره ای طنز از آن را روایت کرده است.

نجفیان که در برنامه پارک ساعی رادیو حاضر شده بود، در پاسخ به واکنش خانواده اش به اولین حضور در قاب تلویزیون چنین می گوید: کاری که بعد از انقلاب از من در تلویزیون پخش شد و کارگردانی هم کرده بودم، تله تئاتر آسانسور بود.

لحظه ای که خانواده داشتند در منزل برنامه را می دیدند، دختر کوچکم که چهار ـ پنج سال بیشتر نداشت، لحظه ای که من در آسانسور گیر می کنم، شروع به گریه و داد و فریاد می کند که بابا در آسانسور گیر کرده است و تا آخر هم نمی گذارد کسی برنامه را تماشا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره طنز رسول نجفیان از اولین حضور در تلویزیون

خاطره طنز رسول نجفیان از اولین حضور در تلویزیون