مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 03:202021-02-11سياسي

نماینده مجلس: ارز 4هزار و 200 تومانی عده ای را از کوخ نشینی به کاخ نشینی رساند


نماینده مردم شبستر در مجلس با بیان اینکه ارز 4200 تومانی عده ای را به کاخ نشینی رسانده است، گفت: من به ضرس قاطع می گویم مفاسدی که در این چند سال به وجود آمده به رانت ارز 4200 تومانی برمی گردد.

- جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره ضرورت اصلاح لایحه بودجه 1400 توسط دولت اظهار داشت: از همان نخست که کلیات لایحه بودجه توسط معاون پارلمانی رییس جمهور به مجلس تقدیم شد، مشخص بود که هر چقدر هم بر روی این بودجه کار شود باز هم نمایندگان تأیید کند خیالی خام بود که نمایندگان به آن پاسخی قاطع دادند.

راستی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 1400 خاطرنشان کرد: مهم نیست که کدام تفکر بر سر کار می آیند، مهم این است که امورات مردم به درستی پیش برود.

یکی از این مؤلفه ها نیز نقش لایحه بودجه است، بنابراین با این لایحه ای که دولت تقدیم مجلس کرد، دولت سیزدهم باید تمام وقت خود را به یقه گیری این و آن سپری می کرد.

وی گفت: در لایحه بودجه 1400 شاهد این بودیم که هزینه ها را بالا برده بودند، در حالی که درآمدها پایین آمده و مالیات را افزایش داده بودند.

  نماینده مردم شبستر در مجلس با اشاره به جلسات کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای لایحه بودجه 1400 گفت: نزدیک به 50 مورد چیزهایی را در لایحه آورده بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: ارز 4هزار و 200 تومانی عده ای را از کوخ نشینی به کاخ نشینی رساند

نماینده مجلس: ارز 4هزار و 200 تومانی عده ای را از کوخ نشینی به کاخ نشینی رساند