مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 03:402021-02-12اقتصادي

برخورد جدی با فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر/ مردم به 124 اطلاع دهند


با فروش اجباری کالا همراه با روغن نباتی یا هر کالای دیگری به شدت مقابله و در صورت مشاهده تخلفات، برخورد قانونی انجام می شود.

- رامین صادقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به رصد تمامی فروشگاه های فعال، توزیع کنندگان و نمایندگی های عرضه در استان اظهار کرد: همکاران حوزه نظارت و بازرسی سازمان با نظارت لازم، با فروش اجباری کالا همراه با روغن نباتی یا هر کالای دیگری به شدت مقابله و در صورت مشاهده تخلفات، برخورد قانونی می کنند.

وی افزود: شهروندان عزیز می توانند تخلفات مشاهده شده را از طریق سامانه تلفنی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا شهرستان های تابعه گزارش کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با عنایت به گزارش سایت قطره و به نقل ازمردمی در زمان اجرای طرح نظارتی مبنی بر فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر، به شرکت پخش موادغذایی مراجعه و پرونده با توجه به استعلام و مراجعه به واحدهای صنفی به دلیل فروش اجباری رب گوجه و کنسرو تن ماهی به همراه برنج و روغن خوراکی در قالب فروش اجباری تکمیل و جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی تصریح کرد: مطابق دستورالعمل ابلاغی سازمان حمایت، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و بازرسان اصناف با برنامه ریزی مناسب و انجام بازرسی های موردی و مستمر، اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر/ مردم به 124 اطلاع دهند

برخورد جدی با فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر/ مردم به 124 اطلاع دهند