مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 05:052021-02-12ورزشي

رواسی: وزنه برداران پارالمپیکی در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند


سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان با بیان این که 6 وزنه بردار پارالمپیکی در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند، گفت: به کسب بهترین جایگاه در توکیو نسبت به پارالمپیک ریو امیدواریم.

- سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان با بیان این که 6 وزنه بردار پارالمپیکی در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند، گفت: به کسب بهترین جایگاه در توکیو نسبت به پارالمپیک ریو امیدواریم.

علی اصغر رواسی در گفت و گو با ایسنا، از آغاز اردوی سوم وزنه برداران پارالمپیکی از پنجم اسفند در کیش خبر داد و اظهار کرد: اردوی سوم تا 20 اسفند ادامه خواهد داشت.

در این اردو به جز امیر جعفری در دسته 65 کیلوگرم، نادر مرادی 72 کیلوگرم، روح الله رستمی 80 کیلوگرم، حامد صلحی پور 97 کیلوگرم، سامان رضی 107 کیلوگرم و منصور پورمیرزایی مثبت 107 کیلوگرم، دو وزنه بردار دیگر نیز برای آماده سازی جهت شرکت در بازیهای پاراآسیایی 2022 چین دعوت شدند.

وی در ارزیابی از وضعیت وزنه برداران پارالمپیکی افزود: هر 6 وزنه بردار پارالمپیکی در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و رکوردهای خوبی تا به امروز ثبت شده که ما را به کسب جایگاه بهتر در توکیو نسبت به ریو امیدوار می کند.

رواسی در پاسخ به این پرسش که آیا منصور پورمیرزایی می تواند جایگزین مناسبی در فوق سنگین به جای سیامند رحمان باشد، خاطرنشان کرد: آخرین رکورد او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رواسی: وزنه برداران پارالمپیکی در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند

رواسی: وزنه برداران پارالمپیکی در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند